piątek, 12 października 2012

Namie - KOSE ESPRIQUE NEW CM | 20th ANNIVERSARY LIVE in OKINAWA [PHOTOS]

I.


Właśnie ruszyła zimowa kampania kosmetyków Kose Esprique - Eye Love Shine, której twarzą już od kilkunastu lat jest nasza Namie. Tym razem firma wydała cienie do powiek, oraz pomadki
Jestem zachwycona zdjęciami. Namie prezentuje się na nich bardzo świeżo, dziewczęco i uroczo. 

A jakie jest wasze zdanie?







II.

Na koniec dodaję trzy nowe zdjęcia z photobooka z okazji 20 lecia kariery Namie.




INFO 

Jak już wspomniałam, mam aktualnie problemy z komputerem, który jest w naprawie i wyjątkowo teraz udało mi się dodać notkę. Najprawdopodobniej posty będą się pojawiać z lekkim opóźnieniem, co - mam nadzieję - nie potrwa długo. Na bloga wchodzę regularnie przez telefon, więc jakieś ważniejsze informację będę pisać w shout boxie.
Przepraszam za utrudnienia i pozdrawiam! :)

Amuraa


2 komentarze:

  1. Namie wygląda na tych zdjęciach jak laleczka! Uwielbiam ten jej dziewczęcy i naturalny wygląd.

    Czy można poznać parę tricków dzięki którym zachowuje młody i świeży wygląd? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, trzeba uzywac Esprique! :-D ostatnio pojawilo sie pare nowych zdjec z tej kampanii, ale niestety teraz nie moge ich dodac, wiec pewnie pojawia sie za kilka dni :-/

    OdpowiedzUsuń