poniedziałek, 24 września 2012

BoA - IN STYLE | W KOREA

I.


BoA gości w najnowszym wydaniu popularnego magazynu In Style. BoA prezentuje nam swój "dojrzały" styl. Nie wiem jak wam, ale mnie się bardzo podoba. Ubrania, które ma na sobie są przepiękne i delikatne, a sama BoA udowadnia nam, że dorosła. Ja osobiście, jestem na TAK.





II.

Teraz mam dla was zupełne przeciwieństwo poprzedniej, delikatnej i dziewczęcej sesji. Chodzi mi o zdjęcia, które pojawiły się w Październikowym wydaniu W KOREA. Mroczna wersja BoA, zupełnie mnie zaskoczyła i... zachwyciła. Zdania fanów, są podzielone. Niektórym nie podoba się taka BoA, a jeszcze inni podzielają moje zdanie.
 A wy? Co myślicie o takiej BoA? Którą wersję wolicie?












1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc to ciężko wybrać mi tą lepszą wersję, ponieważ BoA w obu odsłonach bardzo mi się podoba :)

    Na dzień obstawiałabym ten łagodniejszy wizerunek, a nocą przemianę w kobietę-wampa z drugiej sesji xD

    OdpowiedzUsuń