poniedziałek, 17 września 2012

Namie - 20th Anniversary Live in Okinawa ODWOŁANY | Namie opuszcza Okinawe


I.


To chyba jedna z najgorszych wiadomości, jakie fan Namie mógł usłyszeć w ostatnim czasie. Jest to szczególnie nieprzyjemne dla tych, którzy kupili bilety na długo wyczekiwany koncert królowej. 
20th Anniversary Live in Okinawa został bowiem odwołany z powodu tajfunu. Nie doszły mnie jeszcze słuchy, co się stanie dalej, miejmy jednak nadzieję, że koncert odbędzie się po prostu w innym terminie. Załączam zdjęcia sceny na niedoszły show.




II.

Namie własnie opuściła Okinawe. Jest to smutne, głównie ze względu na wiadomość powyżej. Jednak dwa zdjęcia Namie, w tym jej przesłodkich breloczków przy torbie, poprawiają mi nieco humor ;)


4 komentarze:

  1. Przykra wiadomość. Najbardziej mi szkoda zagranicznych fanów , którzy przyjeżdżają z przeróżnych zakątków świata tracąc na transporcie i noclegu olbrzymie sumy, a tu takie rozczarowanie...

    Jejku, ale słodkie te breloczki! Przypominają mi ręcznie robione meduzy z anime Princess Jellyfish ;) Wykonanie czegoś takiego na pewno nie będzie trudne, chyba sama wyczaruje takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. no po prostu mnie rozwaliły! niby nic takiego, a tak mnie rozczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przywieszki wyglądają jak teru teru bozu - amulety zapobiegające deszczowym dniom i przywołujące dobrą pogodę... Że to one przekonuje mnie to ze względu właśnie na informację o tajfunie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! tylko szkoda, ze tym razem nawalily... ;-)

    OdpowiedzUsuń