poniedziałek, 3 września 2012

Namie - 20 lecie Namie w Okinawie | Gadżety


Zapewne większość (jak nie wszyscy) fanów Namie wie, że właśnie mija 20 lat odkąd nasza królowa po raz pierwszy pojawiła się na scenie. W związku z tym Namie rusza w trasę, podczas której zaśpiewa swoje największe hity. Nie zabraknie też Amurowych gadżetów, wśród których są plakaty, koszulki i obudowy na telefony. Nie wiem jak wy, ale ja oddałabym bardzo wiele, żeby mieć chociaż część tych rzeczy ;)

Plakaty






Worki


Breloczki








Znaczki



Słodycze



Bransoletki



Pozostałe






 Koszulki




Obudowy do telefonów

Galaxy S II




 iPhone 4





 Xperia arco





Obudowy na iPada





4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszki do telefonu są przesłodkie ;) Inne gadżety niekoniecznie chciałabym mieć w swojej kolekcji, ale na pewno każdy fan Namie byłby nimi zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż, ja tam zawiesiłam oko na właśnie zawieszkach i obudowach :P po za tym, mam xperie więc mnie serce boli, że nie mogę ich dostać ;)

    OdpowiedzUsuń